
I platti di grafite, fatti da grafite naturali o artificiale attraversu prucessi di fabricazione precisa, sò materiali industriali core. Grazie à i diversi vantaghji cunferiti da a so struttura di l'atomi di carbonu stratificati, sò diventati cumpunenti indispensabili in parechji campi. Mostranu eccellenti ...
I platti di grafite, fatti da grafite naturali o artificiale attraversu prucessi di fabricazione precisa, sò materiali industriali core. Grazie à i diversi vantaghji cunferiti da a so struttura di l'atomi di carbonu stratificati, sò diventati cumpunenti indispensabili in parechji campi. Presentanu una eccellente resistenza à alta temperatura, resistendu à temperature finu à 3000 ℃ in un ambiente di gas inerte, è restanu liberi di cracking o deformazione in una larga gamma di temperatura da -200 ℃ à 1800 ℃. A so cunductività termale righjunghji 150-400 W/(m·K), è a so cunduttività elettrica hè vicinu à quella di i metalli.
Anu ancu pussede una resistenza di corrosione superiore, mantenendu un rendimentu stabile per più di 5 anni in ambienti forti acidi è alkali cù una rata di perdita di pisu di ≤0.5%. Inoltre, anu un tassu di resistenza à a compressione di più di 85%, chì permette una adattazione flessibile à forme cumplesse di l'equipaggiu. E dimensioni standard varienu da 100mm × 100mm à 2000mm × 1000mm, cù spessori da 2-50mm è una tolleranza dimensionale di ≤±0.2mm. I gradi d'alta purezza anu una purità di ≥99.99%.
Ampiamente usati in a metallurgia elettrolitica, e batterie d'energia nova, a prutezzione di a corrosione chimica è a dissipazione di u calore elettronicu, ponu migliurà l'efficienza di l'elettrolisi di più di 15% è allargà a vita di l'equipaggiu da trè volte. Sò adattati per e cundizioni di travagliu esigenti chì varienu da l'industrii tradiziunali à l'aerospaziale, facendu un materiale industriale di alta gamma chì combina amichezza ambientale è stabilità.