
L'elettrodi di grafite d'ultra-alta putenza sò un cunsumu core in a fabbricazione di l'acciaio di furnace à arcu elettricu mudernu, specificamente cuncepitu per i scenarii di fusione à alta corrente è alta temperatura in l'acciaieri. Puderanu generà temperature chì supere i 3000 ° C à traversu un arcu di alta intensità, chì permette una m ...
L'elettrodi di grafite d'ultra-alta putenza sò un cunsumu core in a fabbricazione di l'acciaio di furnace à arcu elettricu mudernu, specificamente cuncepitu per i scenarii di fusione à alta corrente è alta temperatura in l'acciaieri. Puderanu generà temperature di più di 3000 ° C à traversu un arcu d'alta intensità, chì permette una fusione rapida di l'acciaio di ferraglia è u raffinamentu di l'acciaio fondu. U pruduttu hè fattu da 100% coke d'agulla impurtata, trasfurmata à traversu trè impregnazioni è quattru cicli di cottura, è grafitizazione à alta temperatura, risultatu in un rendimentu di primu livellu: densità apparente ≥1.69 g/cm³, resistività ≤5.5 μΩm, coefficient d'espansione termica ⁶/0.1⁻⁃ resistenza à a flessione ≥12.0 MPa, cù un rendimentu di articulazione superiore (densità apparente ≥1.75 g/cm³, resistività ≤4.5 μΩm).
Adatta per i forni di raffinazione di 145 tonnellate è più grande, u tempu di raffinazione hè solu 11-15 minuti per furnace, cun u cunsumu di l'elettrodi finu à 0,30 kg / ton d'acciaio, risparmiendu più di 15% d'energia cumparatu cù l'elettrodi ordinali è aumentendu l'efficienza di fusione di 20%. U pruduttu presenta giunzioni strette, resistenza à differenze di temperatura estreme è vibrazioni elettromagnetiche, è senza risicu di staccamentu o rottura, assicurendu in modu efficace a produzzione cuntinuu in i stabilimenti siderurgichi, riducendu i costi operativi generali, è serve cum'è un materiale di supportu chjave per l'aghjurnamentu verde di a fabbricazione di l'acciaio à breve prucessu.